نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت ایندزیت

سازمان تعمیرات ایندزیت در ابرکاوان تهران در حال آماده سازی ارائه خدمات نصب مجدد ، لوازم خانگی و تعمیر کولرهای گازی ایندزیت در تهران مانند یخچال ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، مایکروویو و جاروبرقی است. با سالها تجربه در تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت علی الخصوص نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت، با تکیه بر تکنسین های آموزش دیده ، حرفه ای ترین تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت را در نزدیکترین تعمیرگاه به شما ارائه خواهیم داد. یکی از مزایای خدمات پس از فروش ایندزیت استفاده از قطعات یدکی اصلی است. ما با قطعات یدکی اصلی خدمات ارائه خواهیم داد و 6 ماه گارانتی ارائه می دهیم. لطفا برای ثبت آدرس تعمیرات لوازم خانگی ایندزیتدر محل با ما تماس بگیرید یا آدرس خود را از طریق فرم سفارش آنلاین ثبت کنید و 10٪ تخفیف ویژه دریافت کنید.

 

نمایندگی تعمیرات ایندزیت

 

ما می دانیم که اگر تجهیزات شما خراب شود ، باید در اسرع وقت آنها را تعمیر و تعمیر کنید. به همین دلیل ما بهترین تیم از تکنسین های تعمیر لوازم خانگی را برای حل مشکل شما در کمترین زمان آماده کرده ایم. دفتر مرکزی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیتهمیشه به راحتی شما اهمیت می دهد.

 

مزایای استفاده از تعمیرگاه ابرکاوان خدمات پس از فروش ایندزیت

 

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ایندزیت.
  2. ضمانت شش ماه تعمیرات و خدمات پس از فروش ایندزیت.
  3. داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر لوازم خانگی ایندزیت است.

راهنمای خدمات پس از فروش لوازم خانگی ایندزیت در تهران

 

اگر دستگاه ایندزیت شما دارای کارت گارانتی شرکتی باشد و تاریخ انقضا آن منقضی نشده باشد ، در صورت بروز هر مشکلی به شما کمک می کند بنابراین می توانید از مزایا و تعهداتی که نماینده رسمی ایندزیت در مورد محصولات خود دارد بهره مند شوید. و با تماس با دفتر مرکزی لوازم خانگی ایندزیت از این خدمات بهره مند شوید. اما اگر به هر دلیلی مانند انقضا تاریخ ضمانت یا از بین رفتن کارت گارانتی ، نمی توانید از خدمات پس از فروش ایندزیت بهره مند شوید ، می توانید با یکی از تعمیرگاه های مجاز در تهران یا کارگاه تعمیر ابرکاوان تماس بگیرید و در این بخش با همکاران ما مشکل خود را افزایش دهید بهترین راه را برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت ، اجاق گاز ، ماشین ظرفشویی ، یخچال ، فریزر و ناپایدار در کنار هم پیدا کنید ارائه خدمات با کیفیت و تجربه چندین ساله شما.

 

خدمات ما در نمایندگی تعمیرات ایندزیت در تهران

 

ما تعمیرگاه مجاز ایندزیت گروه ابرکاوان در تهران هستیم. ما سالها تجربه تعمیر لوازم خانگی ایندزیت را در چندین شاخه در شرق ، شمال غرب و جنوب تهران داریم. حتی شهر ری نیز همیشه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی است. برای ثبت اپلیکیشن تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در تهران کافی است با شماره تلفن فوق تماس گرفته و یا برای ثبت نام در تعمیرات در برنامه آنلاین سفارش دهید تا تکنسین های ما در کمترین زمان ممکن از مکان شما بازدید کنند. اگر دوره گارانتی اصلی شما با نمایندگی رسمی ایندزیتبه پایان رسیده است ، لطفاً مطمئن باشید ، لطفا با تعمیرگاه ما تماس بگیرید و از 10٪ تخفیف برخوردار شوید.

 

 چرا ابرکاوان را برای تعمیر لوازم خانگی ایندزیت انتخاب کنیم؟

 

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ابرکاوان برای انواع وسایل خانگی ، یخچال ، فریزر ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، کولر ، اجاق گاز ، اجاق گاز است ، خواه قصد نصب لوازم خانگی ، لوازم سرویس یا تعمیر لوازم خانگی را دارید. ، تعمیر مایکروویو ، جاروبرقی . این می تواند به شما کمک کند. این مطمئن ترین و سریع ترین گزینه ای است که می توانید برای تعمیر و تعمیر لوازم خانگی خود در مکان های مختلف در تهران و اطراف آن انتخاب کنید. اگر یکی از وسایل کار نمی کند یا مشکلی وجود دارد. اگر خطا یا کد خطایی نشان داد ، یک تعمیرکار حرفه ای و باتجربه را برای تعمیر به نمایندگی خود بفرستید. همه تکنسین های ما دوره تعمیر لوازم بلاتکلیف را به اتمام رسانده اند و سالها تجربه تعمیر لوازم بلاتکلیف را دارند. علاوه بر این ، کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی ایندزیت با آرامش خاطر 6 ماه تضمین می شود. 

۷ دلیلی که تعمیرگاه مجاز ابرکاوان را از سایرین متمایز می کند:

 

  1. خدمات ارائه شده به صورت کتبی ۶ ماه ضمانت خواهند شد تا از بابت خرابی لوازم خانگی ایندزیت خود نگرانی نداشته باشید.
  2. در طول دوره ضمانت شش ماهه نیازی به پرداخت هزینه اضافی (حتی ایاب و ذهاب) نیست.
  3. اعزام تمام تکنسین‌ها در روز و ساعت درخواستی شما خواهد بود.
  4. تمامی قطعات مورد استفاده در خدمات پس از فروش ایندزیت شما کاملا ارجینال و شرکتی می‌باشند.
  5. تعمیرکاران ما در طول سال دوره‌ها و کارگاره‌های آموزش تعمیرات لوازم خانگی را می‌گذرانند.
  6. ما پاسخگویی پیشنهادات و انتقادات شما در زمینه‌ی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران‌مان هستیم.
  7. برای درخواست تعمیرات می‌توانید از راه‌های مختلف فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و یا شماره تلفن استفاده کنید.

 

نمایندگی تعمیرات ایندزیت را بیشتر بشناسیم

 

ایندزیت، به ایتالیایی: Indesit یک شرکت لوازم خانگی چند ملیتی ایتالیایی است که دفتر مرکزی آن در فابریانو ، استان آنکونا ، ایتالیا است. ایندزیتیکی از تولید کنندگان برتر لوازم خانگی در اروپا ، دومین تولید کننده لوازم خانگی مدرن در اروپا و پنجمین تولید کننده بزرگ در جهان است. ما به عنوان نمایندگی تعمیرات ایندزیتعمل می کنیم. ایندزیتدر سال 1975 توسط ویتوریو مرلونی با نام Merloni Industries در فابریانو ایتالیا تاسیس شد. طی سه دهه گذشته ، به لطف موفقیت در صنعت و محصولات خود ، با گسترش زمینه فعالیت خود رشد کرده و با رشد چشمگیر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان محسوب می شود. در طول سال ها ، میلیون ها خانواده در سراسر جهان محصولات ایندزیترا انتخاب و استفاده کرده اند. برخی شیفته نوآوری و تنوع طراحی هستند ، در حالی که برخی دیگر کیفیت بالا را ملاک قرار داده اند.

 

ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت در تمام نقاط تهران

 

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت ، نمایندگی خشکشویی ایندزیت در تهران ، نمایندگی رسمی رسمی ایندزیت در تهران ، نمایندگی رسمی ماشین ظرفشویی ایندزیت

خدمات پس از فروش ایندزیت

 

نمایندگی مجاز مرکزی ایندزیت ، Indesit، نمایندگی اصلی ایندزیت. نمایندگی اجاق گاز ایندزیت، ایندزیت،ظرفشویی ایندزیت، لباسشویی ایندزیت، ایندوزیت، ایندوزیت، تعمیرگاه لباسشویی ایندزیت. نمایندگی ایندزیت در تهران، خدمات پس از فروش ایندزیت در تهران، مرکز تعمیر در غرب تهران، نمایندگی تعمیر لباسشویی . مرکز تعمیرات ، خدمات پس از فروش لباسشویی ایندزیت.